Prekių pristatymas – grąžinimas
PREKIŲ PRISTATYMAS
Galimi pristatymo būdai:
-
LP EXPRESS tarnyba pristatys į Jūsų namus, arba kitą nurodytą vietą ar paštomatą pagal LP EXPRESS pristatymo kainininką per 1-3 d.d. nuo apmokėjimo gavimo dienos.
PREKIŲ GRĄŽINIMAS
- Jeigu klientai nepatenkinti pristatytų prekių kokybe, ne vėliau kaip per 72 valandas nuo prekių pristatymo laiko turi informuoti el. paštu info@zooplius.lt. Kreipiantis dėl prastos produkto kokybės, privaloma pateikti nekokybiško produkto nuotrauką.
- Grąžinant ar keičiant internetinėje parduotuvėje įsigytas prekes, paprašysime užpildyti pateiktą prekių grąžinimo ar keitimo raštą.
- Pinigai už grąžintas prekes į Jūsų banko sąskaitą, iš kurios sumokėjote už pirkinius, bus pervesti ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas.